Printre picurii ce acopera urcarea spre Cheile Grădiştei, mâine vor lua startul 59 de piloţi, dintre care 2 forelighters. În ciuda clasamentului general de anul trecut, traseul îngust, diferit faţă de celelalte coaste din campionat, nu pare deloc favorabil monoposturilor. Cum pentru ziua concursului este prognozata ploaie abundentă, anul acesta ar putea începe cu o surpriză.

Hora începe fara Hora.

Iar printre absenţi, regăsim şi alte nume importante: niciunul dintre fraţii Dumitrescu, Lucian Răduţ (a cărui maşină nu este încă gata), Istvan Soos (despre care credem că ar fi putut avea un cuvânt greu de spus) Robert Barabas, Adrian Bortica, alfistul Cătălin C. Ghigea, precum şi Dani Oţil.

Avem însă 3 debutanţi, cărora le dorim succes, şi 2 nume grele obişnuite mai degrabă probelor speciale – Tempestini şi Gărtofan, fiecare dintre ei cu o Fabia R5, iar noi credem că unul dintre ei ar putea fi căştigător duminică.

Upgrade-ul, o nouă provocare.

O întreagă pleiadă de piloţi vor lua startul cu herghelii serios crescute – Emil Ghinea şi Octavian Ciovică trec la monoposturi, Radu Benea si Horia Gheorghe la Mistubishi Lancer ( VIII RS, respectiv IX), în timp ce Alin G. Luca va avea de strunit un 911 GT3 Cup (dacă nu ai facut-o deja, despre istoria Porsche în motorsport poţi citi aici).

Altfel, aşteptăm o nouă zi „la birou”, pentru Bogdan Cuzma, Costi Stratnic, Mihai Leu, Julian Răduţă şi Alex Mirea – oricare dintre ei posibili pretendenţi ai primei coaste din 2020.