An nou, sezon nou de Coastă! Cu reguli noi, o etapă nouă şi alte surprize, sezonul 2020 va fi cu siguranţă spectaculos.

Principala noutate din 2020 o reprezintă introducerea unui coeficient pentru fiecare etapă din Campionatul Naţional de Viteză în Coastă. Astfel, vom avea 6 etape cu coeficient 1.2, al căror punctaj se va adăuga celui mai bun punctaj dintr-o etapă cu coeficient 1 în clasamentul final.

Raşnov, Cheile Grădiştei şi Mediaş sunt etapele cu coeficient 1. Estimam consecinte cat se poate de diverse deciziei de a pastra un singur rezultat. Suntem destul de siguri ca vom vedea schimbari mari in clasamentele acestor etape si posibil competitori diferiti.

Etapa nouă


Baia Mare revine în calendarul CNVC după o pauză de aproape un deceniu. În urmă cu 9 ani, etapa a fost câştigată de Lucien Hora.

Poziţionarea noii etape în calendar pare să fie făcută împotriva buzunarelor fotografilor de prin… Ploieşti, mai ales că dupa Baia Mare trebuie să ajungem la Rânca şi la Reşiţa.

Direcţie investitii 2020
Multumim, Chapay

O singură Poiană, dar şi veşti bune

Pentru a face loc în calendar noii etape de la Baia Mare, prima etapă din Poiana Brasov a fost exclusă din calendarul 2020.

Vestea bună este că Rânca nu pleacă nicăieri! Valul de nemulţumire creat de decizia iniţială de a scoate Rânca din calendar, se pare că a avut un efect. Îmbucurătoare este şi devansarea etapei de la Rânca în luna iunie, lună în care temperaturile maxime sunt în medie cu 5 grade mai mici decât în august.

După cum se vede, Rânca abundă de locuri unde poţi sta la umbră.

Oamenii


Aici e aici! Evolutia lui Emil Nestor de anul trecut, cand a reusit si prima sa victorie, ar trebui sa continue si sa ne ofere un duel real pentru locul 1, la general. In plus, unul dintre pilotii care au confirmat deja, Silviu Dumitrescu, va avea cu siguranta un cuvant greu de spus, chiar daca il vom vedea debutand, cel mai probabil, la Baia Mare. Vom vedea la treaba Osella PA2000 – initial cu motorizarea folosita in 2019, ulterior cu una noua, evident mai puternica.
MMXX va gasi aliniate la start cele mai multe monoposturi din istoria competitiei, multumita upgrade-urilor facute de Emil Ghinea inca de la Trofeul Opel, precum si de Octavian Ciovica, mutat intr-un Radical SR8.
Apoi, campionul debutantilor de anul trecut, Radu Benea, va avea de stapanit mai bine de 700 de cai, adapostiti intr-un Mistubishi Evo XIII RS. Pazea!

Concluzie


Schimbări lăudabile în calendar, evoluţii în cai putere şi, evident, upgrade-uri de care încă nu am aflat. Dacă primele două etape sunt pe teren cunoscut, cea de a treia etapa se va juca pe teren nou pentru majoritatea participanţilor. Ceea ce ne face sa ne întrebăm: Oare va reuşi Hora să îşi păstreze titlul de campion în etapa de la Baia Mare?

Dacă tu consideri că articolul e incomplet, incorect sau ne poţi oferi informaţie verificată care l-ar putea îmbunătăţi, aşteptăm semnul tău la: roar@mechanicats.ro